

Zobacz produkty Leszko Moto TV
Zobacz blog
Przeładowany akumulator: objawy i działanie
Jednym z mniej znanych, ale równie poważnych zagrożeń dla zdrowia akumulatora i całego pojazdu jest jego...
Jakie jest prawidłowe napięcie akumulatora i jak je mierzyć?
Prawidłowe napięcie akumulatora jest kluczowe dla jego efektywnego działania i długowieczności. W tym wpisie...
Kontrolka akumulatora: zapala się i gaśnie? Poznaj przyczyny
Zapalająca się i gasnąca kontrolka może być symptomem wielu różnych problemów, od drobnych nieprawidłowości po...
Migająca kontrolka akumulatora przed odpaleniem – wszystko, co musisz wiedzieć
Migająca kontrolka akumulatora przed odpaleniem silnika może być sygnałem ostrzegawczym, który nie powinien być...
Co oznacza migająca kontrolka akumulatora?
Czy to wina akumulatora, czy może alternatora? A może przyczyna tkwi w zupełnie innym komponencie układu...
Norma 5750/ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Technicznie najlepszy na świecie. Ochrania przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków ciśnieniowych.
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
TEC-2000 Radiator Stop Leak uszczelniacz do chłodnic został zaprojektowany, aby pomóc zapewnić maksymalną ochronę przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków, w ciśnieniowych systemach chłodniczych. Nie powodując zatykania rdzeni grzejników lub matryc grzejnych. Pozwala to zapobiec utracie mieszanin chłodzących i zapobiega zamarzaniu. Utrzymuje system chłodzenia pod odpowiednim ciśnieniem, to z kolei zapobiega przegrzaniu i przedwczesnemu zużyciu silnika.
Uszczelniacz TEC-2000 Radiator Stop Leak pomaga również zapobiec kawitacji i spieniania w układzie chłodzenia i przyczynia się do zmniejszenia powstawania zarówno rdzy i korozji.
TEC-2000 Radiator Stop Leak , to unikalna mieszanka drobno zrównoważonych mikroskopijnych włókien, zawieszonych w specjalnej formule środków chemicznych. Skład chemiczny preparatu zapobiega pienieniu się płynu chłodniczego, zapobiega powstawaniu korozji i rdzy. Został on zaprojektowany tak, aby współpracować ze wszystkimi konwencjonalnymi płynami chłodniczymi.
Energicznie wstrząsnąć butelką, następnie uszczelniacz do chodnic wlać do układu chłodzenia. Ważne jest aby silnika pracował na biegu jałowym przy temperaturze roboczej. Należy również upewnić się, że wentylator jest włączony (jeżeli nie posiada automatycznego włącznika).
Uszczelniacz chłodnicy można stosować gdy nieszczelności nie są większe niż 1,5 mm.
NALEŻY ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ PRZY ODKRĘCANIU WLEWU DO CHŁODNICY, GDYŻ PŁYN W UKŁADZIE JEST GORĄCY I POD CIŚNIENIEM. NALEŻY ODKRĘCAĆ KOREK WPLEWU POWOLI UWALNIAJĄC NAGROMADZONE CIŚNIENIE. ZALECA SIĘ ZASTOSOWANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ, RĘKAWIC ORAZ OKULARÓW OCHRONNYCH W CELU UNIKNIĘCIA POPARZEŃ.
Norma 5750/ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Technicznie najlepszy na świecie. Ochrania przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków ciśnieniowych.