

Zobacz produkty Leszko Moto TV
Zobacz blog
Oleje 0W16 – poznaj je z bliska
Oleje silnikowe 0W16 są odpowiedzią na coraz to surowsze wymagania dotyczące redukcji zużycia paliwa. Czym się...
Normy olejów silnikowych do motocykli 4T – poznaj je wszystkie
Oleje do silnika motocyklowego 4T to formulacje, które przystosowane są do wysokich obrotów i obciążeń. Są to...
Gąbka czy futro polerskie – co wybrać?
Jednymi z najpopularniejszych akcesoriów są gąbki i futra polerskie. Kiedy po nie sięgnąć? Co jest lepsze – gąbka...
Jak wybrać dobrą pastę polerską i kiedy po nią sięgnąć?
Jest to możliwe dzięki pastom polerskim, które od jakiegoś czasu są coraz popularniejsze wśród kierowców chcących...
Oleje silnikowe 15W50 do samochodu
Olej 15W50 to dosyć rzadko spotykany środek smarny, co nie oznacza, że jest lubryfikantem, po którego nie warto...
Norma 5750/ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Technicznie najlepszy na świecie. Ochrania przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków ciśnieniowych.
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
TEC-2000 Radiator Stop Leak uszczelniacz do chłodnic został zaprojektowany, aby pomóc zapewnić maksymalną ochronę przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków, w ciśnieniowych systemach chłodniczych. Nie powodując zatykania rdzeni grzejników lub matryc grzejnych. Pozwala to zapobiec utracie mieszanin chłodzących i zapobiega zamarzaniu. Utrzymuje system chłodzenia pod odpowiednim ciśnieniem, to z kolei zapobiega przegrzaniu i przedwczesnemu zużyciu silnika.
Uszczelniacz TEC-2000 Radiator Stop Leak pomaga również zapobiec kawitacji i spieniania w układzie chłodzenia i przyczynia się do zmniejszenia powstawania zarówno rdzy i korozji.
TEC-2000 Radiator Stop Leak , to unikalna mieszanka drobno zrównoważonych mikroskopijnych włókien, zawieszonych w specjalnej formule środków chemicznych. Skład chemiczny preparatu zapobiega pienieniu się płynu chłodniczego, zapobiega powstawaniu korozji i rdzy. Został on zaprojektowany tak, aby współpracować ze wszystkimi konwencjonalnymi płynami chłodniczymi.
Energicznie wstrząsnąć butelką, następnie uszczelniacz do chodnic wlać do układu chłodzenia. Ważne jest aby silnika pracował na biegu jałowym przy temperaturze roboczej. Należy również upewnić się, że wentylator jest włączony (jeżeli nie posiada automatycznego włącznika).
Uszczelniacz chłodnicy można stosować gdy nieszczelności nie są większe niż 1,5 mm.
NALEŻY ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ PRZY ODKRĘCANIU WLEWU DO CHŁODNICY, GDYŻ PŁYN W UKŁADZIE JEST GORĄCY I POD CIŚNIENIEM. NALEŻY ODKRĘCAĆ KOREK WPLEWU POWOLI UWALNIAJĄC NAGROMADZONE CIŚNIENIE. ZALECA SIĘ ZASTOSOWANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ, RĘKAWIC ORAZ OKULARÓW OCHRONNYCH W CELU UNIKNIĘCIA POPARZEŃ.
Norma 5750/ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Technicznie najlepszy na świecie. Ochrania przed awarią systemu chłodzenia z powodu nieszczelności i wycieków ciśnieniowych.