

Zobacz produkty Leszko Moto TV
Zobacz blog
Przeładowany akumulator: objawy i działanie
Jednym z mniej znanych, ale równie poważnych zagrożeń dla zdrowia akumulatora i całego pojazdu jest jego...
Jakie jest prawidłowe napięcie akumulatora i jak je mierzyć?
Prawidłowe napięcie akumulatora jest kluczowe dla jego efektywnego działania i długowieczności. W tym wpisie...
Kontrolka akumulatora: zapala się i gaśnie? Poznaj przyczyny
Zapalająca się i gasnąca kontrolka może być symptomem wielu różnych problemów, od drobnych nieprawidłowości po...
Migająca kontrolka akumulatora przed odpaleniem – wszystko, co musisz wiedzieć
Migająca kontrolka akumulatora przed odpaleniem silnika może być sygnałem ostrzegawczym, który nie powinien być...
Co oznacza migająca kontrolka akumulatora?
Czy to wina akumulatora, czy może alternatora? A może przyczyna tkwi w zupełnie innym komponencie układu...
Norma EN ISO 9002 - model jakości jakości podczas produkcji. Czyszczenie wtrysków zalecane do wszystkich silników benzynowych
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Oczyszcza wtryskiwacze i dysze wtryskiwaczy, poprawiając rozpylanie (atomizację) oraz wielkość i kształt strumienia wtryskiwanego paliwa. Produkt ten w znaczący sposób poprawia sprawność dozowania paliwa.
Poniżej prezentujemy wyniki badań prędkości przepływu paliwa przez zbiór częściowo zablokowanych wtryskiwaczy podczas cyklu czyszczenia, przy użyciu preparatu TEC-2000 Fuel Injection Cleaner.
a) Rodzaj dozownika: ROVER 216
b) minimalny przepływ stawką wymaganą:.. 50ml / 16 sekund @ 2,5 bar (nowa część Spec = 58ml / 16secs @ 2,5 bar)
Wtryskiwacz | Start | Po 2 minutach | Po 4 minutach | Po 15 minutach |
1 | 35 ml | 48 ml | 48 ml | 52 ml |
2 | 37 ml | 48 ml | 48 ml | 50 ml |
3 | 45 ml | 51 ml | 52 ml | 54 ml |
4 | 35 ml | 43 ml | 45 ml | 48 ml |
Suma | 152 ml | 190 ml | 192 ml | 204 ml
|
Regularne używanie preparatu (2 lub więcej razy w roku) TEC-2000 Fuel Injection Cleaner pozwala zredukować lub wykluczyć zbieranie się wilgoci wokół wtryskiwaczy, zapewnia czystość w cylindrach oraz zapobiega częściowemu blokowaniu wtryskiwaczy. Dodatkowo TEC-2000 Fuel Injection Cleaner redukuje zużycie cylindrów oraz niweluje zbierania się osadów w katalizatorze. Często eliminuje charakterystyczny zapach zgniłych jaj pochodzący z osadów na katalizatorze. Produkt może być stosowany również w układach zasilanych przez gaźnik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Czyści wtryskiwacze i utrzymuje prawidłowy strumień rozpylanego paliwa | Maksymalizuje wydajność paliwa | Znacznie poprawia zimny i gorący rozruch silnika | Znacznie redukuje emisję spalin i “wygładza” prace na biegu jałowym |
![]() |
![]() |
||
Usuwa i redukuje powstawanie osadów w górnej części cylindra | Utrzymuje w czystości PCV oraz zawór EGR (układu redukcji spalin) |
TEC-2000 Fuel Injection Cleaner jest wielofunkcyjnym, wieloskładnikowym preparatem przeznaczonym do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach benzynowych. Preparat został wielokrotnie sprawdzony na przestrzeni ostatnich 10 lat, niemniej jest ciągle doskonalony i rozwijany. Technologia składników jest zapożyczona z laboratoriów w Stanach Zjednoczonych. Oferowany produkt, jest jednym z najdoskonalszych rozwiązań w swojej klasie na rynku.
Co ważne produkt nie prowadzi do degradacji lub uszkodzeń w układach wydechowych zaopatrzonych w katalityczne dopalacze spalin.
W przypadku nieprawidłowej pracy silnika, gdy podejrzewa się zanieczyszczenie wtrysków, czy to poprzez nagromadzenie nagarów czy wilgoci, należy użyć TEC-2000 Fuel Injection Cleaner. Najlepiej podawać TEC-2000 Fuel Injector Cleaner bezpośrednio do listwy wtryskiwaczy przy pomocy uniwersalnego aparatu do czyszczenia wtrysków oferowanego przez szereg firm na rynku. Z reguły aparat to dwa elastyczne przewody o przekroju ok 8 mm i długości ok 1,5 m.
Procedura polega na:
Operacja czyszczenia wtryskiwaczy zajmuje około 20 minut. W wyniku przeprowadzonej operacji, wielkości przepływów przez wtryskiwacze znacząco poprawią się i powinny być zbliżone do tych z powyższej tabeli. Zaleca się aby na instalacji czyszczącej był zainstalowany filtr paliwowy pomiędzy puszką z preparatem a szyną wtryskową. Operacja czyszczenia wtryskiwaczy trwa aż do wykorzystania całości preparatu z pojemnika.
W sytuacji gdy jest to operacja na wtryskiwaczach, które są szczególnie zanieczyszczone, praca jest bardzo nierówna zaleca się aby proces czyszczenia trwał ok 40 minut, wykorzystując 2 x 375 ml preparatu.
Norma EN ISO 9002 - model jakości jakości podczas produkcji. Czyszczenie wtrysków zalecane do wszystkich silników benzynowych