

Zobacz produkty Leszko Moto TV
Zobacz blog
Koło dwumasowe – jak dbać, by uniknąć kosztownych napraw?
W tym poradniku dowiesz się, jakie nawyki podczas jazdy niszczą dwumasę, jak rozpoznać pierwsze oznaki jej zużycia...
Czy automat potrzebuje dwumasy? Wszystko, co musisz wiedzieć o jej roli
Wraz z rosnącą mocą współczesnych silników i rozwojem technologii automatycznych skrzyń biegów, rola dwumasy staje...
Dwumasa czy jednomasowe sprzęgło? Poznaj różnice, zalety i wady obu rozwiązań
W tym poradniku poznasz wszystkie kluczowe różnice między dwumasą a klasycznym sprzęgłem, dowiesz się, które...
Czy to możliwe, że dwumasa zablokuje silnik? O blokadzie i jej konsekwencjach dla pojazdu
Choć problem rozwija się stopniowo, dając kierowcy szereg sygnałów ostrzegawczych, wielu z nas bagatelizuje...
Czy w benzynie jest dwumasa? Jeśli tak, to jak rozpoznać objawy uszkodzenia?
Dwumasowe koło zamachowe kojarzy się głównie z silnikami wysokoprężnymi, jednak ten element znajdziemy również w...
Blokada do motocykli i skuterów. Pancerna blokada motocyklowa o ponadprzeciętnej wytrzymałości. Idealna dla motocykli drogowych, skuterów i motocykli enduro.
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zdajemy sobie sprawę, że nie ma zabezpieczenia motocyklowego nie do pokonania. MOTOLOCK jednak wyróżnia się na tle innych blokad dostępnych na rynku, które stawiają opór maksymalnie 3 minuty.
W jego przypadku potrzeba aż godziny i zużycia całej piły do cięcia (na dwóch w pełni naładowanych bateriach), co pokazują liczne testy. I tutaj pojawia się pytanie – jakiemu złodziejowi chciałoby się poświęcać tyle czasu? Kolejnym aspektem jest to, że szlifowanie motocykla przez godzinę aż prosi się o przyłapanie na gorącym uczynku i pociągnięcie do odpowiedzialności.
Załóżmy jednak, że złodziej się przygotował i „rozpracował” działanie MOTOLOCK-a. Ile mu zajmie sforsowanie pancernej blokady motocyklowej? Jeżeli ktoś wie, jak przeciąć MOTOLOCK-a, będzie potrzebować co najmniej wolnych 15 minut – w tym czasie na pewno pojawi się ktoś, kto nakryje złodzieja na próbie kradzieży.
MOTOLOCK to blokada do motocykla, którą możesz zamocować na jeden z trzech sposobów.
Każdy z nich jest skuteczny – to Ty jednak decydujesz, w jaki sposób chcesz ochronić swój pojazd!
MOTOLOCK-a możesz:
Równie dobrze nie musisz go w ogóle mocować – MOTOLOCK samym wyglądem zniechęci złodzieja przed próbą kradzieży.
Blokada do motocykli i skuterów. Pancerna blokada motocyklowa o ponadprzeciętnej wytrzymałości. Idealna dla motocykli drogowych, skuterów i motocykli enduro.