Zobacz blog

TEC 2000 Płukanka silnika - Engine Flush

5060500720018

Engine Flush - płukanka TEC-2000

Norma EN ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Płukanie silnika. Usuwa osad, nagar, sadze, dokładnie usuwa zużyty olej.

Ilość
W magazynie

Wysyłka
24-72h (dni robocze)

Koszty dostawy
Paczkomat InPost: 10 zł
Kurier: 12,00 zł
Kurier Pobranie: 15 zł

 

Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

 

Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

 

Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Opis

Co to jest płukanka do silnika?

TEC-2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika" jest kompozycją:

  • rozpuszczalników
  • wydajnych preparatów smarnych.

Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów - co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.

TEC-2000  Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC-2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.

Zwiększa kompresję

w cylindrach

Umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie Usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika  Usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych
Czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów Zwiększa moc, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka Neutralizuje szkodliwe kwasy
w oleju
Płukanka do silnika redukuje
szkodliwą emisje spalin

Jak działa?

Płukanie silnika usuwa osad, nagar, sadzę i inne zanieczyszczenia ze skrzyni korbowej. Dzięki temu, że dociera do rowków pierścieniowych tłoków i pierścieni tłokowych usuwa z nich nagar i sadzę przez co pozwala im ponownie pracować wydajnie. Czyste pierścienie, to z kolei wyższa kompresja. Poprawia szczelność pierścieni tłokowych i drastyczne zmniejsza zużycia oleju.

TEC-2000 Engine Flush czyści ale również eliminuje hałas z hydraulicznych popychaczy zaworów, poprawia sprawność silnika, a także pomaga utrzymać czystość i sprawność nowego oleju silnikowego na dłużej.  Dzieję się tak, gdyż TEC pozwala pozbyć się z układu całego przepracowanego oleju, dzięki czemu nowy olej nie miesza się ze starymi zanieczyszczeniami. Czarny osad można wyeliminować na trwałe przy regularnym stosowaniu preparatu. TEC-2000 Engine Flush daje trwały efekt, jednak zaleca się, aby stosować go regularnie - co najmniej raz w roku - zapewni to utrzymanie silnika samochodu w fabrycznej czystości i poprawi jego wydajność.

Jak stosować?

TEC-2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

​W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać  ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych - benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

​Dawkowanie: Jedna puszka 375 ml preparatu TEC-2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju.

Szczegółowa procedura została przedstawiona na filmie instruktażowym.

Kiedy zastosować płukanie silnika?

TEC-2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika" zaleca się stosować gdy:

  • silnik spala olej
  • pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym

Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.

  • olej wylatuje przez odmę
  • niska kompresja

Jeśli silnik ma problemu z rozruchem,  może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej.  Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.

  • słychać popychacze zaworowe
  • olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km.
  • olej jest starszy niż 12 miesięcy
  • auto jeździło większości po mieście
  • kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii
Szczegóły produktu
5060500720018
Może Ci się spodobać

Marka: TEC-2000

TEC 2000 Zestaw 8 mm + TEC 2000 Diesel Injector Cleaner + Engine Flush

Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy diesla TEC-2000 i płukanka silnika Norma EN ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Zestaw 8 mm do instalacji preparatu czyszczącego wtryski Diesel, oraz Płukanie silnika. Usuwa osad, nagar, sadze, dokładnie usuwa zużyty olej.

Więcej
W magazynie
1 inny produkt w tej samej kategorii:

Marka: TEC-2000

TEC 2000 Zestaw 8 mm + TEC 2000 Diesel Injector Cleaner + Engine Flush

Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy diesla TEC-2000 i płukanka silnika Norma EN ISO 9002 – model zapewnienia jakości podczas produkcji. Zestaw 8 mm do instalacji preparatu czyszczącego wtryski Diesel, oraz Płukanie silnika. Usuwa osad, nagar, sadze, dokładnie usuwa zużyty olej.

Więcej
W magazynie
chat Komentarze (1)
Oceń
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Śledź nas na Facebooku