

Zobacz produkty Leszko Moto TV
Zobacz blog
Ranking płukanek do silnika 2025 – TOP 3 preparaty, które zadbają o czystość jednostki napędowej
Jaka jest najlepsza płukanka do silnika? To jedno z pytań, które zadają sobie kierowcy w całej Polsce.
Koło dwumasowe – jak dbać, by uniknąć kosztownych napraw?
W tym poradniku dowiesz się, jakie nawyki podczas jazdy niszczą dwumasę, jak rozpoznać pierwsze oznaki jej zużycia...
Czy automat potrzebuje dwumasy? Wszystko, co musisz wiedzieć o jej roli
Wraz z rosnącą mocą współczesnych silników i rozwojem technologii automatycznych skrzyń biegów, rola dwumasy staje...
Dwumasa czy jednomasowe sprzęgło? Poznaj różnice, zalety i wady obu rozwiązań
W tym poradniku poznasz wszystkie kluczowe różnice między dwumasą a klasycznym sprzęgłem, dowiesz się, które...
Czy to możliwe, że dwumasa zablokuje silnik? O blokadzie i jej konsekwencjach dla pojazdu
Choć problem rozwija się stopniowo, dając kierowcy szereg sygnałów ostrzegawczych, wielu z nas bagatelizuje...
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Mihel EP 500 – preparat o wysokiej skuteczności działania, przeznaczony do ochrony i rewitalizacji hydraulicznych układów wspomagania kierownicy. Innowacyjna formuła inteligentnych nano cząsteczek o wysokiej zdolności powierzchniowo czynnej tworzy na strukturze metalu wytrzymałą stabilną powłokę ochronną ceramiczno-metalową o niskich współczynnikach oporu i doskonałych właściwościach przewodności cieplnej. Pozwala to na znaczną redukcję tarcia oraz stałą ochronę podzespołów , praktycznie eliminując proces ich zużycia. Regularne stosowanie pozwala znacząco wydłużyć żywotność układu kierownicy. Polecany do wszystkich typów hydraulicznych układów kierowniczych.
Zapewnia ochronę na 75 000 mil / 120 000 km
Zawiera serpentynit o właściwościach rewitalizacyjnych powierzchnie metalu.
EFEKTY UZYSKANE PO MIHEL EP 500
Krok 1: Aplikację Mihel EP 500 należy przeprowadzić według tabeli z lewej strony. Dawki dobieramy według ilości oleju.
Krok 2: Dobraną odpowiednią ilość preparatu na podstawie ilości oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy aplikujemy do wlewu oleju hydraulicznego. Ważne, aby przed dokonaniem tej czynności olej osiągną swoją roboczą temperaturę pracy.
Krok 3: Po aplikacji preparatu zakręcamy korek wlewu oleju systemu wspomagania kierownicy. Następnie należy uruchomić silnik i przez 5 minut kręcić kierownicą w prawo i w lewo naprzemmienie.
Krok 4: Pełna ochrona układu wspomagania kierownicy nastąpi po przejechaniu 10000 km/6500 mil od aplikacji